Vozokomorové pece VKTP 20000/11, VKT 18400/09 a VKTP 35000/11 do 1100 °C

Pece pro ohřev polotovarů - žíhání odlitků ze šedé litiny

Vozokomorové pece pro žíhání odlitků ze šedé litiny mohou být elektrické (až do 1280 °C) i plynové (až do 1400 °C). U pecí s pracovními teplotami do 850 °C je navíc nucená cirkulace vzduchu pro zajištění přestupu tepla do vsázky. Konstrukce pece může být buď komorová, anebo vozokomorová, přičemž o volbě typu zpravidla rozhoduje způsob manipulace se vsázkou. Díky robustní konstrukci jsou pece ideální i do těžkých provozů.

Konkrétně pec VKTP  20000/11 jsme navrhli jako plynovou pec s rekuperací pro ohřev polotovarů, která jejímu majiteli podstatně šetří provozní náklady. Díky umístění hořáků jsme dosáhli skvělého rovnoměrného rozložení teploty v pracovním prostoru pece. Nespornou výhodou zařízení byla také jednoduchá obsluha skrze dotykový panel a programovatelný automat PLC. 

Podobná zařízení jsme dodali i pro žíhání dílů podvozků železničních a dalších kolejových vozidel nebo pro žíhání součástí radiátorů a topení. 

Chci něco podobného

+420 547 230 016 Volejte od 8:00 do 14:00.
sales@lac.cz Ozveme se vám do 24 hodin.

Pece skladem Pece a sušárny připravené k okamžitému odběru

Co se nám na tomto zařízení povedlo

  • Pec má nižší provozní náklady díky plynovému vytápění s rekuperací
  • Robustní konstrukce pece i pecního vozu
  • Rovnoměrné rozložení teploty v pracovním prostoru pece díky umístění hořáků
  • Jednoduchá obsluha skrze dotyková panel a PLC
vozokomorova-pec-VKTP-20000-11.jpg VKTP 20000/11 - vozokomorová pec pro žíhání dílů podvozků železničních a ostatních kolejových vozidel
vozokomorova-pec-VKTP-20000-11-foto.jpg VKTP 20000/11 - vozokomorová pec pro žíhání dílů podvozků železničních a ostatních kolejových vozidel
vozokomorova-pec-VKTP-20000-11.jpg VKTP 20000/11 - vozokomorová pec pro žíhání dílů podvozků železničních a ostatních kolejových vozidel
vozokomorova-pec-VKTP-20000-11-foto.jpg VKTP 20000/11 - vozokomorová pec pro žíhání dílů podvozků železničních a ostatních kolejových vozidel

Technické parametry

VKTP 20000/11
  • Max. teplota: 1100 °C
  • Vnitřní rozměry (š×v×h): 2900×2600×4000 mm
  • Vsázka: ocelové podvozkové díly
  • Max. hmotnost vsázky: 21 tun
  • Výkon hořákové sestavy: 1200 kW
  • Řídicí systém: PLC Siemens
  • Místo a rok instalace: Bělorusko, 2011
Informace o VKT 18400/09 a VKTP 35000/11 vám doplníme na vyžádání.
Téměř 20 000 vyrobených pecí
Vlastní tým servisních techniků
25členný tým konstruktérů
6 zakázkových projektů měsíčně
Testování vaší vsázky

Pece a sušárny>

Žárobetonové tvarovky>

https://www.lac.cz/cs/pece-a-susarny/zakazkove-projekty/slevarny-zeleznych-a-nezeleznych-kovu/vozokomorova-pec-pro-zihani-dilu-podvozku-zeleznic/vozokomorova-pec-vktp-20000-11 | https://www.lac.cz/cs/pece-a-susarny/zakazkove-projekty/slevarny-zeleznych-a-nezeleznych-kovu/vozokomorova-pec-pro-zihani-dilu-podvozku-zeleznic/vozokomorova-pec-vktp-20000-11